I CANada

Alla inlägg den 8 november 2013

Av icanada - 8 november 2013 02:51

Åh jag är superglad! Mitt i all pluggdepp så har vissa personers flygbiljettköp gjort mig väldigt glad. 


Först kommer pappa att åka till Vancouver den 13/12. Efter att jag har haft min sista tenta den 15/12 så åker även jag till Vancouver :D Jag har hört att det ska vara en fantastiskt vacker stad, så jag är grymt taggad. Jag och pappa åker sedan till Montreal den 20/12.


Som om inte det vore nog så kommer mamma och min syster till Montreal den 22/12 och stannar här tills den 2/1, så det blir både över jul och nyår :) Pappa åker sedan hem den 26/12, men ersätts av Frida som kommer hit till Montreal den 25/12 och stannar till 6/1! Häng med på det där besöksschemat om ni kan ;) 


Jag är så himla glad att alla besöken blir av, det är så lätt att prata om det men svårare att få ihop! Det blir lite annorlunda upplägg när man har skiljda föräldrar men jag är väldigt glad att jag faktiskt kommer att få fira jul med hela min familj. Jag är också tacksam för att en av mina bästa vänner (ja, nästan som en andra syster) vill hänga med och resa lite tillsammans med min familj! 


Det kommer faktiskt kännas lite konstigt att visa upp ens lilla "bebis" Montreal för sina närmsta, men det ska bli otroligt kul! Lite drygt en månads pluggköttande nu innan det är dags för Vancouver! Fast ändå vill man inte att tiden ska gå för fort för det innebär ju också att änvetyret börjar närma sig sitt slut... 

Presentation


Jag heter Caroline Dimberg, är 24 år, kommer ursprungligen från Borås och läser till civilingenjör med inriktning Industriell Ekonomi i Lund. Bloggen kommer att handla om mina intryck och upplevelser från min utbytestermin i Montreal under hösten 2013.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards